Administrare
Suport IT

La fel ca propriul departament IT, doar mai bine

Reușim de ani de zile să îmbinăm conștințele dobândite cu modul de lucru și perspectivele fiecărei companii în parte, pentru optimiza investițiile în infrastructura și suport IT. Noi numim asta Administrare Suport IT.

Ca să înțelegem nevoile partenerilor, am definit un proces de cunoaștere format din 4 etape, pe baza căruia vom crea un sistem informatic adaptat în mod specific fiecărei companii.


Procesul

Etapa 1 – Culegerea Informațiilor

Cel mai împortant pas este să vă cunoaștem afacerea, nu am putea începe procesul fără elementele de baza. Așa că vom începe cu o mulțime de întrebari precum: Câți angajați aveți? Ce echipamente și soft-uri utilizați? Ce servicii aveți în prezent? Ce servicii aveți nevoie?

Acestea ne oferă informații de bază privind compania dumneavoastră, cum funționează și cum folosește tehnologia. Apoi putem merge catre următoarea etapă.

Etapa 2 – Construirea fundației

Serviciile de calitate sunt la fel de bune precum bazele lor. Înainte de a face orice modificare mare, vom corecta eventualele erori pe care le-am putea găsi. Acestea ar putea fi configurarea unei securități corespunzătoare, portecția împotriva atacurilor externe, actualizari de software sau asigurarea unei conexiuni la interent potrivită necesitătilor din companie.

Etapa 3 – Structura

În această etapă vom stabili mediul IT. Vom îmbunătăți elementele existente iar dacă este cazul le vom înlocui cu alternative mai eficiente. Aceasta include organizarea și optimizarea serverelor, deasemenea stabilirea, testarea și implementarea tuturor backup-urilor.

Etapa 4 – Perfecționarea procesului

O infrastructura IT adecvată trebuie în primul rând contruită corect, iar apoi menținută. Noi lucrăm activ cu fiecare dintre clienții nostri pentru a le explica cum funcționeză sistemul creat în interiorul companie, în termeni omenești.


Modul nostru de lucru oferă clienților independență, ceea ce înseamnă control deplin asupra echipamentelor și informațiilor de pe acestea. Cât timp colaborați cu noi, ne dorim să o faceți pentru că oferim servicii IT de neeglat, nu pentru că este prea complicat să ne înlocuiți.


Avantajele parteneriatului cu noi

Tehnologii folosite

Ce oferim noi

Suport full-time
Suport avarii și urgențe 24/7
Interventii nelimitate
Consultanță și planificare strategică
Automatizarea și îmbunătățirea activității
Previzionare buget IT


Noi sprijinim companiile să-și atingă obiectivele, să păstreze bugetele, și să-și iubească tehnologia.IT-ul este pe planul secundar, iar asta este un lucru mare.

Soluții pentru companii de toate dimensiunile


Pentru întreprinderi mici

Dacă sunteți o afacere mică care funcționează cu o echipa de bază, este foarte bine! O posibilă problemă ar fi că nu aveți resursele necesare pentru a angaja pe cineva în locație. Nu este nicio problemă! Dacă deveniți parteneri Filosoft, beneficiați de un departament IT complet la o fracțiune din costul unui angajat intern. Această strategie oferă sanșa unei afaceri mici să implementeze tehnologii și soluții pe care altfel nu ar fi putut să le aibă.


Pentru întreprinderi de dimensiuni medii sau mari (corporate)

Dacă aveți o afacere stabilă care a înflorit de-a lungul anilor, este minunat! Problema pe care probabil o întâlniți este că aveți de gestionat tone de tehnologie. Aici putem interveni noi, în loc să purtați o luptă de coșmar pentru angajarea unui personal IT viabil. Prin integrarea echipei Filosoft în compania dumneavoastră, activitatea IT va deveni eficientă și veți avea acces la resursele noastre pentru administrarea infrastructurii. Parteneriatul cu noi nu reprezintă doar suport tehnic, ci și consultanță în vederea achizțiilor de echipamente și software. Partea cea mai bună este că Filosoft nu solocită asigurări de sănătate, nu se îmbolnăvește, nu își ia zile libere, nu întră în concediu precum un angajat intern. Promitem!

Sunteți interesat de ceea ce avem de oferit?

Nu sunteți sigur de ce are nevoie compania dumneavoastră? Nu vă faceți griji! Putem stabili o întâlnire la sediul firmei pentru a vă oferi o consultație gratuită pentru a determina împreună.

Să începem