Despre ce facem noi
Când vine vorba despre ceea ce facem noi aici la Filosoft nu ne place să gândim că vindem suport IT. Sunt multe companii, care vând suport IT. Ei se promovează ca o companiei de IT și au o mulțime de clienți prin oferirea de ajutor, rapid, la orice afacere suficient de mare, ca și dimensiuni. Ei fac suport IT: dacă hardware-ul se strică, îl înlocuiesc, dacă aveți un virus, ei îl elimină, dacă serverul dumneavoastră pică, îl repară. Aceștia se concentrează pe tehnologie în loc de afacere în sine. Ar trebui să le pese mai mult de „colegii” care se bazează pe serviciile lor zilnic, decât plată lunară.
Noi abordăm lucrurile în mod diferit aici la Filosoft. Noi ne concentrăm pe clienții nostri, scopul nostru fiind cel de a consolida o relație cu companiile pe care le îngrijim.
Noi nu vindem suport IT, noi oferim confortul de a folosi tehnologia fară stres clienților nostri, fiind legătura dintre utilizator și tehnologie.
Cu ce te putem ajuta
Deci, dacă nu vindem suport IT, cum vă putem ajuta? Ei bine, înseamnă că privim în mod diferit afacerea dumneavoastră. Noi vedem dincolo de partea tehnică a echipamentelor. Desigur, că aveți servere, stații de lucru și imprimante, este posibil să aveți dipozitive mobile sau puncte de acces wireless. Este în regulă, și este important să înțelegem cum modul cum funcționează toate, dar ceea ce contează cu adevărat este modul în care funcționează în afacerea dumneavoastră. Mai multe companii ar putea avea același model de server, dar fiecare dintre acestea în pot folosi la lucruri diferite. Pentru că fiecare companie este diferită, implicit folosesc tehnologia diferit. Majoritatea firmelor IT văd doar suprafața nevoilor dumneavostră. Ei vă echipamentul, dar nu si la ce este folosit.
Ca să vezi mai departe de acest nivel este nevoie de interacțiune cu utilizatorii echipamentelor, este necesară o relație cu angajații întreprinderii. De aceea, apreciem interacțiunea personală și clădirea relațiilor atât de mult aici, la Filosoft. Fară ea, compania dumneavostră este doar o colecție de mașinării, iar noi am fi încă una care ar face lucrurile să meargă.
Suntem capabili să înțelegem cu adevărat modul în care funcționează afacerea dumnevoastră, putem crea o soluție de suport personalizată și unică. Când vedem lucrurile la un nivel personal, putem avea grijă de afacere întru mod pe care alte companii nici macăr nu speră să-l îndeplinească.
Cum lucrăm noi
Ce înseamnă confortul tehnologiei pentru clienții nostri? Ei bine, înseamnă că angajații vor folosi echipamentele în mod eficient și fără griji. Noi nu doar reparăm ce este stricat, noi în mod proactiv îngrijim infrastructura asigurându-vă că nu doar reparăm lucrurile care se strică, dar reparăm lucrurile care provoacă problemele în primul rând. Nu doar îngrijim sistemele hardware, dar avem grijă și de angajații dumneavoastră. Desigur că vom repara o problemă cu serverul, dar dacă cineva are o întrebare cu privire la modul folosire a contului de email, îl vom ajuta și cu asta.
Confortul tehnologiei este greu de realizat, și necesită mult efort. Noi facem această investiție pentru că știm cât de dificilă poate fi luptă cu tehnologia și stim cât de valoros este timpul dumneavostră. Noi înțelegem că ultimul lucru pe care îl doriți, pe lângă altele, este să trebuiască să aveți grijă și de calculatoarele din firmă.
În cazul, în care compania dumneavoastră, nu are în prezent un personal de suport IT sau încercați să vă ocupați de lucruri pe cont propriu, contactați-ne telefonic sau în scris. Vom da afacerii tale suportul personal și atenția pe care o merită. Aveți posibilitatea de a lucra mai eficient, de a economisi timp și energie și de a avea o echipă care lucrează cu adevărat pentru compania dumneavoastră.
Nu suntem aici pentru a vinde suport IT, suntem aici pentru a vă oferi confortul tehnologiei.
Andrei Dănilă
IT Manager
Filosoft Team